Gyakran Ismételt FUVAROZÓI Kérdések

Szállítmányozók kifogásai és érvek
Fuvarozók és vállalatok kérdései és a válaszok a közúti árufuvarozás eredményeinek drasztikus növeléséhez? A fejlesztési szolgáltatással kapcsolatos információk.
Hogyan köthető magunkhoz az alkalmazott?
Olyan keretrendszert kell felállítani, amelyben ösztönötzve van arra, hogy a lehető legalacsonyabb költséggel végezze el a rábízott feladatot. Ehhez adunk át mi egy konkrét, cégre és egyénre szabott rendszert.

Mi van, ha megváltoznak az eszközök, ha elektromos autók jelennek meg, stb?
Az általunk fejlesztett rendszerben teljesen mindegy, hogy milyen járművek szerepelnek. A cég használatában lévő eszközök jelentik a kiindulási alapot, amint ez változik a rendszer automatikusan követi a változást. Az ember és gép kapcsolatát kezeli ez a rendszer, méghozzá más alapokon, mint azt eddig megszoktuk.

Miért kell konzultáció, ha kompletten kérem a szolgáltatást?
Az egész szolgáltatásunk cégre szabott, NEM általánosságokra épülő megoldásokat alkalmaz. Ezt a folyamatot a hatékonyság maximalizálása érdekében egyeztetni kell. A cég vezetőinek is értenie kell, hogy mit kell jutalmaznia és mit büntetni!

Mitől nem lesz kidobott pénz ez a szolgáltatás?
Olyan rendszert adunk az ügyfeleink kezébe, amely későbbiekben önállóan működik és generál további növekedést. Minden adatot megosztunk ügyfeleinkkel, tehát olyan ADAT bankot hozunk létre, amely értéket, mégpedig messze a konkurenseket megelőző értéket képvisel. A vállalatok képzési tematikája a szerződő partnereinkké, így Ön, Önök rendelkeznek annak felhasználásáról!

Miért pont az alkalmazottat kell képezni?

Akár tetszik, akár nem, a fuvarozásban a pénz nem a menedzsreknél keletkezik. Ott, ahol a szolgáltatás elvégzésre kerül, ez pedig a szervezeti ábra alján a szállítóeszközökkel közvetlen kapcsolatban lévő embereknél valósul meg. Ahhoz, hogy nagyobb hasznunk legyen, őket kell képeznünk.

Ha eddig nem sikerült jól végezniük a feladatukat, akkor miért adjak pénzt a képzésükre?

Ha eddig sem a “répa”, sem pedig az “ostor” nem használt, akkor ideje változtatni a rendszeren. A tapasztalataink azt mutatják, hogy amennyiben kiemeljük a járművezetőket és érdekeltté tesszük őket a gazdaságos működésben, akkor hirtelen megszűnnek a problémák. A befektetett pénzeket már 30 nap alatt visszatermelik a járművezetők!

SPECIÁLIS KÉRDÉSEK és válaszok

Miben más ez, mint egy flottakövető által adott adat?

A flottakövető által a járművekből kinyert adatok általánosságokra épülnek, sem a vállalat szállítási feladatait, sem a járművezetők valós személyét és gyakorlati beidegződésüket sem veszik figyelembe. Mindezek mellett a forgalmi helyzeteket is figyelmen kívül hagyják, így az adott kép teljesen tele van ismeretlen változókkal. Ahhoz, hogy valóban egyedi támogatású legyen a rendszer, a felsoroltakat kifejezetten figyelembe kell venni. A flottakövető rendszerek adatokat szolgáltatnak, mi kiértékelünk és az algoritmusok személyreszabott választ adnak.

Miért nem esik szó vészhelyzetek (vezetéstechnika) kezeléséről?

A vészhelyzetekre kiváló oktatási centrumok vannnak, melyeket évente érdemes több alkalommal felkerestetni a járművezetőkkel. Mi azon dolgozunk, hogy a vészhelyzetekig NE JUSONN el egyik járművezető és egyik jármű sem. Így véleményünk szerint a biztonság oktatása más oldalról kerül előtérbe és hatékonyabban jelentkezik.

Mennyi idő alatt térül meg a járművezetőkbe és a képzettekbe fektetett pénz?

A teljes szolgáltatásunk igénybevétele esetén, beleértve a személyes (akár online kivitelezésű) egyeztetéseket, akkor egy átlegos terítő-gyűjtő fuvarozást végző vállalat esetében nagyjából 60 nap alatt kezd nagyságrendekkel több bevétel jelentkezni, illetőleg lényegesen kisebb üzemeltetési költség. Egyéb esetekben a járművezetők képzettségi szintjétől függően, akár 30 nap alatt változhat a helyzet. 

Meddig kell igénybe venni a szolgáltatást?

A járművezetők képzése a járműtípusokon elérhető maximalizált nyereség eléréséig javasolt. Amennyiben ösztönző rendszer kerül bevezetésre érdemes a folyamatos, havidíjas képzéseket fenntartani, hogy ne legyen lehetősége a képzetteknek visszatérni a régi, rossz felhasználási módra. Mindazonáltal minden vállalat a hatékonyság alapján dönti el, hogy mennyi ideig alkalmazza a rendszerünket. 6 hónapos kezdeti együttműködést szoktunk alkalmazni, utána az eredmények alapján lényegesen egyszerűbb a döntés.

Megelőzhető-e az alkalmazotti visszaélés ezzel a rendszerrel?

A tapasztalataink alapján igen. A rendszerekben, melyek felügyelik a járművezetőket vannak kiskapuk. Bármennyire is elhittük eddig, hogy nincsenek. Itt a rendszer nem a büntetésre, hanem az elért pozitív eredményekre van kihegyezve. Ennek a következménye, hogy a nagyobb költségcsökkentés lesz kifizetődő, nem az elfedett “mutyizás”. A rendszerünk egyszerűen kötelezi el az alkalmazottakat hosszútávra.

Mekkora növekedés várható?

A beszerzések optimalizálásával, az üzemeltetési költségek csökkentésével, melyek a szervizköltségekben kiemelkedő eredményeket produkálnak és egy adattámogatott járművezető támogató rendszerrel 30-40%-os növekedés realizálható. Évente, folyamatos alkalmazással, a feladatok növekedését figylembe véve. Mindezek mellett lecsökken a fluktuáció, egyes esetekben meg is szűnik, így a humánerőforrás csökkenő költségei további eredménynövekedést fognak előidézni.

Információk

A rendszerünkkel másként nézünk egy problémára!

Kihívás

Számunkra az a kihívás, hogy minden embert a személyiségének megfelelően kezeljünk, az egyéni adottságat a lehető legjobban támogatva egy új alkalmazotti szemléletet átadva megváltoztassuk a fuvarozásban eddig megvalósított szemléletet.

Kihívás az is, hogy a vállalatok sikeréhez a feladataik egyediségének megfelelő rendszert adjunk, hogy gazdaságosabban, hatékonyabban, sikeresebben működjenek. Ezzel egy olyan szemléletet átadva a vállalkozóknak, cégeknek, amely megváltoztatja a közlekedési biztonságot, a közúti járművek környezetre gyakorolt hatását.

Mindezt olyan környezetben, ahol közel sem könnyű érvényesülni a gyártók, a beidegződött rossz szokások és a gyenge szakmai képzések között.

Megoldásunk

A hitünk. Abban, hogy az ember, ha kiemelkedően figyelünk rá, akkor sokkal nagyobb dolgok változtatására képes, mint azt sejthetnénk.

A hitünk. Abban, hogy a fejlődő technika az ember szolgálatába állítható és nem a világunk lerombolására alkalmazható kizárólagosan.

A hitünk. Abban, hogy a vállalakozások vezetői elkötelezettek a vállalataik fejlődése mellett és megfelelő rendszerekkel kifejezetten a fejlődést támogatják, a növekedést szeretnék megvalósítani.

A hitünk. Abban, hogy a felhalmozott adatok okos felhasználása segíthet optimalizálni minden vállalatot és olyan valamit tudunk átadni, amely valódi értéket képvisel.

Zárszó

Minden mozgásban van ezen a világon. A Föld, az idő, a fogalmak, a szerelem, a sors, a hit, az igazság és a hamisság is forgandó. Minden képlékeny, mint a folyékony halmazállapotú anyagok. Semmi sem marad meg a helyén, egy adott formában. Az univerzum is csak egy nagy szállítási vállalat.

Murakami Haruki

KAPCSOLAT

Levelezési cím

7472 Cserénfa,

Ady Endre utca 12.

+36-70-622-99-33
Office@varga-andras.hu